پیمانکاری سرویس های منظم خودرو

پیمانکاری سرویس های منظم خودرو

 1034    0

در مطالب زیر خدمات ویژه سرویس های هوشمند بردار برای والدین , کارمندان , راننده و مدیران آموزشگاهها و ارگان ها به اختصار آورده شده است.

بردار در به وجود آوردن سرویس های منظم خودرو و یک سری خدمات ویژه ای که برای خانواده ها و کارمندان و مدیران مراکز و راننده ها ایجاد کرده در رده اولین ها قرار گرفته سرویس های منظم خودرو بردار در این سازمان مناسب سرویس های ادارات, مدارس و آموزشگاه ها است که به صورت دوره ای اجرا می شود.

خدمات بردار برای والدین:

در این آیتم والدین به صورت مستقیم سرویس مدرسه خود را از بردار تهیه می کنند و هزینه های مربوطه را از طریق درگاه الکترونیکی پرداخت می کنند در این آیتم علاوه بر پایین بودن هزینه ها والدین در طول سال از امکاناتی همچون نظارت بر مسیر و غیره فرزند خود برخوردار می شوند.

 

خدمات بردار برای کارمندان:

در این آیتم مدیر مجموعه یا مسافر مستقیماً سرویس خود را از بردار تهیه می کند به این صورت هم هزینه ها کاهش می یابد و هم از سرویس نظارت در طول مسیر را از آن خود می کنند.

 

خدمات بردار برای مدیران مدارس آموزشگاه ها و ارگان ها:

حال اگر پیمانکار سرویس شما مدیریت سرویس را به صورت سنتی و دستی انجام می دهد با خرید این آیتم می توانید اجرای سرویس خود را پیشرفت دهید و به صورت هوشمند نظارت نمایید این آیتم به صورت یکجا به همه دانش آموزان و کارمندان سرویسی مدارس و ادارات ارائه می شود .

 

خدمات بردار برای راننده:

راننده مذکور برای ثبت نام به سایت بردار مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل می کند پشتیبان با توجه به لوکیشن مربوط به راننده مسیرهای نزدیک به آن لوکیشن را معرفی کرده پس از قبول آدرس قرارداد بین طرفین شروع به اجرا میشود. بردار علاوه بر اینکه پیمانکار سرویس های منظم خودرو است خدمات ویژه ای برای پیمانکاران مانند سالهای گذشته ارائه می دهد پیمانکاران می توانند با خرید اشتراک از مزایای بردار برای ارتقای پیمانکاری سنتی به مدرن استفاده کنند.


به نقل از:

جهت مشاهده سامانه های دانشگاهی و چاپ کارتهای هوشمند دانشگاهی به لینک زیر مراجعه فرمائید

کارت هوشمند دانشجویی



نظر خود را با ما درمیان بگذارید: